Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang 10% korting op volgende aankoop!
Veelgestelde vragen
In welke landen kan er online besteld worden?
België en Nederland, voor andere landen stuurt u een mail naar webshop@bobo.be met de gewenste referentie nummer(s) en de ma(a)t(en). Het vijfdelige referentie nummer vindt u bij het gewenste kledingstuk. Geef hierbij ook het leveringsadres mee zodat wij u een offerte kunnen bezorgen van de transportkosten voor het gewenste land.
Wat betekent TU
Zijn de prijzen van de webshop gelijk aan die van de winkels in Tremelo en Erpe-Mere?
Ontvang ik hetzelfde artikel als op de foto?
Kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief van Bobo?
Wat moet ik doen als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?
Kan ik een artikel verwijderen?
Wat moet ik doen als ik een beschadigd artikel heb ontvangen?
Zijn alle kledingstukken die ik in de webshop vind, ook te koop in de winkels?